Träning, mat och sånt!

publicerat i Allmänt;
Ja, okej.. förlåt.. jag har inte skrivit på över en vecka. Men nu är jag här igen. Äntligen va?! :D
Äntligen så har jag fått gå på mitt älskade boxpass! Och det var MINST lika roligt som jag trodde det skulle vara.  Så det bestämde jag och Carro att vi skulle fortsätta gå på! Hihi. Längtar redan till nästa onsdag! Dock vart jag liiite rädd när han(Mats) sa att detta kommer kännas väldigt mycket i fingrarna imorgon. Vore inte så bra dårå... Haha. Men tror dock att mina händer är väldigt tränade. Varför undrar kanske någon av er..?! Näe, nehe. Alla vet. Bra :D
Ja, har rätt lite att skriva känner jag. Ska lägga ut lite recept kanske. Fast det får bli imorgon eller på fredag. Kanske på tekakor eller mitt egna recept på köttfärsås. Som jag för övrigt bjöd på i helgen. Och som uppskattades så mycket att dom(Jenny och Carolina) tog en varin portion till och Carro tillochmed gjorde den själv. :D Finns nog inget som gör mig så glad som när folk gillar det jag lagar, speciellt egna recept. :D (Eftersom jag anser att jag inte kan ta åt mig när jag lagar mat efter recpet.) :P
 
Här har ni tekakorna jag bakade i lördagsmorgon till Erika, Jenny och Carro. Mysmorgon! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Carro:

Det här gör vi om! :D Åh det var så gott med tekakor! Hittade förresten ett recept på tekakor på fitnessguru. http://fitnessguru.se/7314-one-bake-tekaka vad tror du om det här? :)

Svar: Det verkar väldigt gott. Blir dock väääääldigt många.. haha. :D
None None

Kommentera inlägget här :