Haven't I passed the test?

publicerat i Allmänt;
 
 
 
 
Haha, tur man är teknisk... ville ju börja med texten och sedan bilderna. Men eftersom jag la ut bilderna först så gick det tydligen inte! Haha.
Erika ville ju att jag skulle lägga upp dessa bilder. Så jag lyssnar såklart på henne! ;) Dock undrar jag hur full vi var på vissa bilder... :D
Jo, men vet du vad... idag efter jag hade jobbat så gick jag ett ärende. Och fyyyyyy vilken fin tårta jag kommer göra i år! Mer än så säger jag inte. Mihi. Eller ja.. Ena tårtan kommer vara fin. Den andra kommer se ut som en 3 åring gjort den.(Som vanligt) Ja, alltså.. jag fyller år imorgon. Ifall någon undrade! Fast firandet blir på Lördag! :)
Yeey! Telefonen plingade till förut"Paket från Fitnessguru finns nu hos ICA Supermarket" :))
Nu blire träning, efter det tänkte jag prova mig på proteinpannkisar och se om det går att äta. :) Och sedan blir det mys med Jenny och Emma :)
 
"It's perfectly okay to want to quit - as long as you don't"

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Erika :

Fiiiina! :) <3

2:a kommentar, skriven , av Jennu:

Fina flickor ♥ Älskar din blog, den är huuur fin som helst och rolig att läsa. Förresten, killarna såg inte ut att ha så roligt på bilden och ni tjejer busade och hade kul.. Haha :) Puss

Svar: Åh, vad roligt att du tycker det! :D Näe, men dom var ju lite tråkig och kollade på sport :P PUSS <3
None None

Kommentera inlägget här :