I can't wait.

publicerat i Allmänt;
Nä, nu jävlar är det dags igen! Dags för mig att utbilda mig mer. Jag har verkligen känt att suget ökat dom senaste veckorna. Men dom senaste dagarna har det varit exremt och jag bestämde mig för att ge mig på det svåra att välja vad jag ville.. först. För jag vill typ allt. Men en sak i taget liksom. Nu är ni säker sjukt nyfiken på vad jag kommit fram till? Nehe, lite nyfiken då?! Ja, okej jag berättar väl då. Bindvävsmassage, har jag valt. Och nu undrar kanske någon av er vad är det?!
 
Bindvävsmassage kan användas som:
  • Idrottsmassage
  • Cirkulationsmassage
  • Nervmassage
  • Ledmassage
Exempel på tillstånd som man framgångsrikt behandlar med bindvävsmassage är:
  • Senfästesinflammationer
  • Ledproblem
  • Fibromyalgi
  • Idrottsskador
  • Ärrbildningar efter operationer eller skador/brännskador
  • Kramptillstånd
  • Cirkulationsproblem
"Alla människor skulle må bra av att gå på bindvävsmassage"
Kursen är uppdelad på tre delar. Grundkurs, fortsättningskurs och avancerad kurs. Jag tänker börja så snart som möjligt. Det bästa är att jag har massa pengar innestånde hos Axelsons!  YEY!!
/Peppad tjej till tusen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Moa Wikander:

Låter bra! Lycka till! ♥

Svar: Åh, sötnos! Tack! <3
None None

2:a kommentar, skriven , av Jenny:

Kommer bli super! Du kommer att fixa detta galant och tycker att de är bra att du får mer kunskap och grejer. Du är så duktig, blir imponerad på din vilja, de beundrar jag med dig!

Love u!
Puss Jennu

Svar: Men ååh, vad gullig du är!! :D PUSS Love you 2!
None None

Kommentera inlägget här :