Men då kör vi,

publicerat i Allmänt;
Nu är det 2(eller 3) år sedan jag bloggade. Och jag känner att det kanske är dags att köra igen. Jag lovar inget, jag ska iaf försöka!
 
Det är sjukstuga hos min Mami och Papi idag. Och som den braiga dottern man är så åkte jag på affären och köpte saker dom behövde. Jag köpte alvedon som jag senare fick åka tillbaka och hämta efter att mamma upptäckte att den inte låg i påsen. Och nu kommer jag på att jag glömde kattmaten... Haha, KLANT. Åh nej. Stackars katterna. :(
 
Jag gjorde en ny variant till frukosten idag. Mixade ihop banan, kiwi, havregryn och mjölk. Det blev gott, såg dock inte så aptitligt ut. Och 2 ägg till det.
 
En återkommande tanke jag har haft är att utbilda mig till mer inom hälsa. Typ Kost och Näringsrådgivare, Spa-terapeut, Friskvårdsmassör, Bindvävsmassage, Rosenmetoden och/eller Lymfmassage. Ja, det finns alldeles för mycket att välja på.
 
"Laziness fuels more laziness. Activity fuels more activity."
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Björn:

Kul, har saknat din stämma i bloggvärlden, undrans om jag är den förste att kommentera,,,

Svar: :)
None None

2:a kommentar, skriven , av Erika :

Kul!!! :)

Kan du lägga upp massa fina bilder! Bland annat dom vi tog hemma hos oss på dig, mig och Carro? :D

Puuuuuss

Svar: Jaaa, men juste! Dom bilderna kommer garanterat hamna här! :D Puss!
None None

3:e kommentar, skriven , av Anna W:

Jaaa, tycker det är så kul att du börjat blogga igen! :)
Och så fin blogg dessutom. :)

Svar: Åh, vad roligt att du tycker det! Tycker dock att du ska börja blogga igen! Saknar dina inlägg! Tack, vad glad jag blir! :)
None None

Kommentera inlägget här :