Frukost eller efterrätt?!

publicerat i Allmänt;
Jag drar ut på gångerna känner jag! Jag tänker ofta på att jag ska skriva. Och jag känner att jag har en del att skriva.. tills jag väl ska sätta igång. :P
Kom precis hem från ett boxpass! Jag älskar det verkligen - och det känns som att nivån stiger för varje gång, dvs det blir lite jobbigare för varje gång!
Jag har hittat en blogg som bara lägger ut nytta recept. Brownies, pannkakor/plättar, middagar.. ja, ni fattar. Och jag bestämde mig för att prova göra ett av alla hundra recept på pankisar. Super enkelt. Och om man som jag älskar friterad banan så är detta perfekt. För det smakar faktiskt precis som det! Du behöver endast 4(5) olika saker.
  • 1 banan
  • 1 ägg
  • (fiberhavregryn, 1/2-1 dl)
  • kokosflingor
  • liiite sirap (eftersom sirap inte är nyttigt ;) )
Ja, mosa bananen och blanda i ägget(och havregryn). Gör två eller tre mindre pannkakor när du steker. Servera med kokosflingor och liiite sirap. :) Mums! Prova vettja! :D  Frågan är iaf om det är frukost eller efterrätt?! ;)
Eftersom jag inte har någon bild på pankisarna så bjuder jag på en bild på mig själv! Hähä!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

va lång tid de tar mellan inläggen... Längtar efter ny läsning, helst jätte många inlägg ;) Puss

Svar: Hehe söto! :D
None None

Kommentera inlägget här :